пʼятницю, 17 червня 2011 р.

УМІННЯ СЛУХАТИ – НАЙВАЖВАЖЛИВІША РИСА ІДЕАЛЬНОГО ЧОЛОВІКА!



РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ «ПОЧУТТЄВЕ ЖИТТЯ ПОЛЯЧОК»*, ЯКЕ ПРОВОДИЛА ГРУПА IQS НА ЗАМОВЛЕННЯ MATTEL POLAND

Ніжний, пристрасний, той, який розуміє потреби жінок саме таким має бути ідеальний чоловік на думку 90% полячок. Тим більше – кожна з панянок мріє передовсім про щирого співрозмовника (99%). Не менш важливим є вигляд чоловіка мрії має буди високого зросту (183 см), брюнетом з голубими чи карими очима.
Окреслюючи риси ідеального чоловіка, полячки на перший план ставлять практичний підхід до життя - 63% респондентів сказало, що партнер має бути передовсім відповідальним, інтелігентним та мати почуття гумору.
Говори до мене ніжно
Хоч говоримо, що чоловіки родом з Марсу, а жінки – з Венери, але то не надто переконливе. Віримо в взаємозв’язок. Для 24% жінок важливою є щирість та правдивість слів. Своїх партнерів цінять передовсім за те, що ті вміють їх потішити та сказати гарне слово, які вміють підняти настрій чи розсмішити (56%). «Кохаю тебе» - це найважливіші два слова, які жінки хочуть почути. Подобаються жінкам також компліменти, які стосуються їхньої вроди чи вигляду. Цікаво, що для багатьох жінок наймилішим є освідчення в коханні.
Але комунікація – це не тільки «ніжні слова». Уміння слухати – це одна з найважливіших рис, на які польки звертають увагу. Тим більше - відсутність даної риси у своїх партнерів декларує майже 30% жінок, хоча частіше це нервує заміжніх жінок, ніж тих, що живуть в неформальних стосунках (відповідно 22% опитаних серед незаміжніх жінок та  32%  - серед заміжніх).
Славетним і багатим говоримо  «ні»
Очікування полячок є передовсім сучасні і виходять за рамки стереотипу «мачо». Не тягне їх до влади та слави. Впевнено відкидають образ політика як ідеального чоловіка. Вибираючи «партнера життя», вони не цікавляться акторами, хоча найохочіше йшли би на побачення передовсім з кимось із закордонних «зіркових» чоловіків, як, наприклад, Джонні Депп, Джордж Клуні чи Бред Піт (35, 34, 31% полячок відповідно).

*ДослідженняПочуттєве життя полячокпроводилося IQS методом CAWI на замовлення Mattel Poland 2-7 лютого 2011 р. шляхом опитування N: 450 жінок, в трьох вікових групах: 18-29 років, 30-39 років та 40-49 років.
Переклад з польської: Яремко Андрій

Немає коментарів:

Дописати коментар